ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАННЯ 2022-2023 БЕЗ ПОДІЛУ НА ГРУПИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ НАВЧАННЯ
Для календарного планування використовую посібники видавництва "Підручники і посібники" Тернопіль 2020
ЩОБ ЗАВАНТАЖИТИ ПОСІБНИКИ У PDF ФОРМАТІ ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
Календарно-тематичне планування. Трудове навчання. 5–9 класи / Репіленко Л. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. — 112 с. Календарно-тематичне планування уроків трудового навчання для 5–9 класів складено відповідно до оновленої програми Міністерства освіти і науки України. До кожного уроку вказана тема, мета уроку, теоретичні відомості, практичні та лабораторні роботи, об’єкти праці. Для учителів трудового навчання усіх типів шкіл. Календарно-тематичне планування. Технології. 10–11 класи / Репіленко Л. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. — 64 с. Календарно-тематичне планування уроків технології для 10–11 класів складено відповідно до оновленої програми Міністерства освіти і науки України. До кожного уроку вказана тема, мета уроку, теоретичні відомості, практичні та лабораторні роботи, об’єкти праці. Для учителів трудового навчання усіх типів шкіл. ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДЛЯ 5-6 КЛАСІВ НУШ:
"Технології" підручник інтегрованого класу для 5 закладів загальної середньої освіти
(авторський колектив: Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)
За посиланням :
- Повна версія підручника для ознайомлення
- Фрагмент підручника для ознайомлення
- Презентація підручника
- Відеопрезентація підручника
- Додаткові матеріали
- Орієнтовний календарно-тематичний план
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ 6 КЛАСУ:
РОЗДІЛ І. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки.
ПІДСТАВКА ПІД ГОРНЯТКО (у збірнику № 18)
Основна технологія: технологія обробки деревних матеріалів (ДВП, фанера)
МАГНІТ НА ХОЛОДИЛЬНИК.
Основна технологія: технологія обробки деревних матеріалів (ДВП, фанера).
Додаткова технологія: ліплення.
ЛЯЛЬКА - МОТАНКА (у збірнику №5)
Основна технологія: технологія виготовлення ляльки-мотанки.
ПІДСТАВКА ПІД ГОРНЯТКО (у збірнику №18(А))
Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом (пошиття). Додаткова технологія: технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами.
ЯЛИНКОВА ПРИКРАСА (у збірнику № 4)
ЛИСТІВКА (у збірнику № 9)
Основна технологія: технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів). Додаткова технологія: технологія виготовлення аплікації з паперу.
ДЕКОРАТИВНІ КВІТИ (у збірнику № 10)
Основна технологія: технологія обробки тонколистового металу.
ПАННО/КАРТИНА (у збірнику № 11)
Основна технологія: виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів). Додаткова технологія: технологія виготовлення вишитих виробів.
ПРИКРАСИ З БІСЕРУ, СТРІЧОК, НИТОК (у збірнику № 12)
Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру тощо.
ПИСАНКА (у збірнику № 13)
Основна технологія: технологія виготовлення писанок. Додаткова технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
РАМКА ДЛЯ ФОТО (у збірнику № 28 (Б))
Основна технологія: технологія виготовлення аплікації.
ГАРЯЧІ НАПОЇ (у збірнику № 14) Основна технологія: технологія приготування їжі.
БУТЕРБРОДИ (у збірнику № 15) Основна технологія: технологія приготування їжі.
САЛАТИ (у збірнику № 16) Основна технологія: технологія приготування їжі.
ВИРОЩУВАННЯ КІМНАТНИХ РОСЛИН (у збірнику № 17)
Основна технологія: технологія вирощування кімнатних рослин.
РОЗДІЛ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Проєкт "ОХАЙНЕ ЖИТЛО"
Проєкт "ЗДОРОВ'Я ТА КРАСА МОГО ВОЛОССЯ"
Наприклад:
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ 7–8 КЛАСІВ:
(пропоную перелік об'єктив діяльності, зручних для дистанційного формату навчання. Для зручності, ви можете обрати однакові проєкти для 7-8 класів - це не заборонено програмою. Зазвичай я обираю 2 проєкта на І семестр + 2 проєкта на ІІ семестр + Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
РОЗДІЛ І. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки.
СВІТИЛЬНИК(у збірнику № 12) Основна технологія: технологія електротехнічних робіт.
СКРИНЬКА (у збірнику №14). Основна технологія: технологія ручної обробки деревини.
РАМКА ДЛЯ ФОТО (у збірнику № 15 (Б)). Основна технологія: технологія оздоблення мозаїкою.
ПАННО (у збірнику № 38). Основна технологія: технологія обробки тонколистового металу. СТРАВИ УКРАЇНСЬКОЇ КУХНІ (у збірнику № 46). Основна технологія: технологія приготування їжі.
ГАРНІРИ (у збірнику № 45). Основна технологія: технологія приготування їжі.
КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ (у збірнику № 44). Основна технологія: технологія вигот. кондит. виробів.
ЕЛЕМЕНТИ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ (№ 47). Основна технологія: технологія ландшафтного дизайну
РОЗДІЛ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Проєкт "МАЛЯРНІ РОБОТИ У ПОБУТІ ВЛАСНИМИ РУКАМИ" для 7-го класу
Проєкт "Я - СПОЖИВАЧ" для 7-го класу
Проєкт "МОЯ ЗАЧІСКА" для 8-го класу
Проєкт "МІЙ ОДЯГ - МІЙ ІМІДЖ" для 8-го класу
Приклади орієнтовного добіру об’єктів проєктної діяльності
для 7 - 8 класів без поділу на групи хлопців і дівчат:
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 9 КЛАСІВ:
І СЕМЕСТР:
РОЗДІЛ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки
Об’єкт проєктної діяльності № 1. ВИРОБИ В ЕТНІЧНОМУ СТИЛІ.
Об’єкти діяльності: прикраси, ляльки, предмети інтер’єру; фігурки тварин, птахів; гребінець, заколка; декоративні писанки; кухонні дошки; сумка; еко-торбинки; обкладинки на паспорт; декоративні тарілки; скриньки, косметички, футляри для окулярів, мобільних телефонів; краватка тощо.
ІІ СЕМЕСТР:
Об’єкт проєктної діяльності № 2. НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ.
Об’єкти діяльності: переробки із старих речей, або побутових відходів.
РОЗДІЛ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Проєкт № 3. "МІЙ ВЛАСНИЙ СТИЛЬ"
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПРОЄКТІВ ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ:
Відповідно до типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти на вивчення предмета трудове навчання (технології)відводиться: 10–11 класах (вибірково-обов’язковий предмет) 3 год/тиждень за два роки; У 10–11 класах (профільний предмет) — 6 год/тиждень (орієнтовна кількість).
1. Навчальний модуль "Дизайн предметів інтер’єру". Орієнтовні проєкти: світильник (настільна лампа, торшер, бра). Декоративна ваза (для живих рослин, композицій з сухих рослин). Декоративне панно. Поличка. Годинник (настінний, настільний). Інсталяція (тематична, святкова). Топіарій. Столова білизна. Текстильні вироби інтер’єрного призначення (столова білизна, килимки, штори, чохли, декоративні подушки тощо). Сувенір. Сімейна фото рамка. Оберіг.
2. Навчальний модуль "Ландшафтний дизайн". Орієнтовні проєкти: Проєктування садової ділянки зображувальними засобами (графічним способом або за допомогою комп’ютера). Виготовлення елементів садового дизайну (декоративні світильники, гідротехнічні конструкції, альтанки, перголи, лавочки, гойдалки, контейнери для рослин, гамаки, клумби, альпінарії, зони барбекю, патіо, тощо). Вирощування рослин в контейнерах. Нове життя старим речам в ландшафтному дизайні.
3. Навчальний модуль "Техніки декоративно-ужиткового мистецтва". Орієнтовні проєкти: Вишиті вироби. Вироби виготовлені в техніці ткацтво, килимарство та ліжникарство. Вироби з бісеру. Вироби вишиті бісером. Вироби в’язані спицями. Вироби в’язані гачком. Вироби з шкіри. Вироби оздоблені аплікацією.Вироби з деревини оздоблені різьбленням. Писанка. Вироби виготовлені з глини. Вироби виготовлені з лози. Валяні вироби.
Комментариев нет:
Отправить комментарий