воскресенье, 17 мая 2020 г.

Використання стратегій критичного мислення  на прикладі 
об’єкту проєктно-технологічної діяльності «Підставка під гаряче» 5 клас

Використані джерела
  • Додаток 11 до Державного стандарту про компетентнісний потенціал ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ  ГАЛУЗІ  У НУШ: ключові компетентності, уміння та ставлення.
  • Додаток 12 до Державного стандарту про ВИМОГИ до обов’язкових результатів навчання учнів у технологічній освітній галузі.
  • «Технологічна галузь у НУШ (методичний супровід)».
  • Навчально-методичний посібник «Нова українська школа теорія практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти» для педагогічних працівників.


Нова українська школа - це ключова реформа МОН України. Головна мета - створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. 
Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти. Адже мета НУШ - виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.

Замість запам’ятовування фактів  та  понять  учні  набуватимуть  компетентностей - це 
динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність. Тобто формується ядро знань, на яке будуть накладатись уміння цими знаннями користуватися, а також цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи у професійному та приватному житті.
Для реалізації наступно - перспективних зв’язків з початковою школою, безболісною адаптацією п’ятикласників до нових умов шкільного життя у п'ятому класі  пропонується використовувати технології, вправи, методики, стратегії  звичні для дітей які прийшли з початкової школи.

Стратегії етапу цілепокладання: 
  1. Створення проблемної
  2. «Мозковий штурм»
  3. «Гронування» («Асоціативний кущ»)
  4. «Знаємо – хочемо дізнатися- дізналися»
  5. Коло (або діаграма) Венна
  6. «Фішбоун»
  7. Стратегія створення ментальної карти та інші…
Ці стратегії допомогають:
  • активізувати мислення учнів; 
  • формулювати цілі навчання; 
  • мотивувати учнів до їх осмислення;
  • залучати школярів до конструктивного обговорення цілей;
  • розвивати свідоме мислення.
  Як це виглядає на практиці?  Розглянемо на прикладах…






ДАЛІ ЗА ПОСИЛАННЯМhttps://youtu.be/Ij6OcBd-cJk 

Комментариев нет:

Отправить комментарий